2011'in en iyi 25 şarkısı


Bu sene çok fazla yeni albüm dinleme fırsatım olmadı. Hatta buraya yazdığım albümler dışında dinlediğim yeni albüm sayısı bir elin parmaklarını geçmez. Ama nette o kadar çok yılın en iyi şarkıları, albümleri, videoları gibi -saymakla bitmez- listelerle karşılaştım ki bir tane de açıklamaya, detaya girmeden ben yapayım dedim. Üzerine çok fazla kafa yormadım. Arşivime baktım ve ilk dikkatimi çeken şarkılar bunlar oldu.
  1. M83 - "Midnight City"
  2. The Vaccines - "Post Break-Up Sex"
  3. Adele - "Rolling In The Deep" (Jamie xx Shuffle)
  4. R.E.M. - "Überlin"
  5. Lana Del Rey - "Video Games" (Club Clique's 'For The Bad Girls' Remix)
  6. Bon Iver - "Beth/Rest"
  7. Cults - "Go Outside"
  8. Destroyer - "Kaputt"
  9. jj - "Still"
  10. Brazzaville - "Pillow From Home"
  11. Coldplay - "Paradise"
  12. Coldplay - "Every Teardrop Is A Waterfall"
  13. Cage The Elephant - "Shake Me Down"
  14. Death Cab For Cutie - "You Are A Tourist"
  15. Givers - "Up Up Up"
  16. Tennis - "Marathon"
  17. The Rapture - "How Deep Is Your Love"
  18. The Strokes - "Under Cover Of Darkness"
  19. Metronomy - "The Look"
  20. Strfkr - "Bury Us Alive"
  21. Fleet Foxes - "Helplessness Blues"
  22. Rihanna - "We Found Love"
  23. Jamie Woon - "Lady Luck"
  24. Doug Paisley - "Noone But You"
  25. The Decemberists - "Down By The Water"

No comments:

Post a Comment