Bu sene çok fazla yeni albüm dinleme fırsatım olmadı. Hatta buraya yazdığım albümler dışında dinlediğim yeni albüm sayısı bir elin parmaklarını geçmez. Ama nette o kadar çok yılın en iyi şarkıları, albümleri, videoları gibi -saymakla bitmez- listelerle karşılaştım ki bir tane de açıklamaya, detaya girmeden ben yapayım dedim. Üzerine çok fazla kafa yormadım. Arşivime baktım ve ilk dikkatimi çeken şarkılar bunlar oldu.
- M83 - "Midnight City"
- The Vaccines - "Post Break-Up Sex"
- Adele - "Rolling In The Deep" (Jamie xx Shuffle)
- R.E.M. - "Überlin"
- Lana Del Rey - "Video Games" (Club Clique's 'For The Bad Girls' Remix)
- Bon Iver - "Beth/Rest"
- Cults - "Go Outside"
- Destroyer - "Kaputt"
- jj - "Still"
- Brazzaville - "Pillow From Home"
- Coldplay - "Paradise"
- Coldplay - "Every Teardrop Is A Waterfall"
- Cage The Elephant - "Shake Me Down"
- Death Cab For Cutie - "You Are A Tourist"
- Givers - "Up Up Up"
- Tennis - "Marathon"
- The Rapture - "How Deep Is Your Love"
- The Strokes - "Under Cover Of Darkness"
- Metronomy - "The Look"
- Strfkr - "Bury Us Alive"
- Fleet Foxes - "Helplessness Blues"
- Rihanna - "We Found Love"
- Jamie Woon - "Lady Luck"
- Doug Paisley - "Noone But You"
- The Decemberists - "Down By The Water"
No comments:
Post a Comment