Interpol @Küçükçiftlik Park

* Interpol radarıma ilk iki albümleriyle ve Evil, Take You On A Cruise gibi enfes şarkılarıyla giren sevdiğim bir grup olsa da konser haberini aldığımda içimde canlı canlı izleyim diye bir istek olmamıştı. Belki giderim diyordum. Daha sonra blogunu yeni takip etmeye başladığım Octopus Mind'ın konsere gidebilecek durumda olmadığı ve biletini blogunun bir takipçisine vermek istediği ile ilgili yazısını okudum ve tek yapmam gereken yorum olarak en sevdiğim Interpol şarkısını yazmaktı. Nihayetinde o şanslı kişi ben oldum ve Octopus Mind sayesinde nefis bir konser izlemiş oldum, kendisine tekrar teşekkür ediyorum.

* Genel olarak ilk iki albümden şarkılar çalındı. Evil, Slow Hands gibi bilinen şarkılara genelde seyirci eşlik etti ama bunu konserin geneli için söyleyemeyiz. Interpol'un sahnedeki o durağan, gelir çalar ve gideriz tavırlarından olsa gerek çok da çılgın atmadı kimse.

* Set list bence yeterince iyiydi. Sonuçta çok da beğenilmeyen son albümlerinden fazla şarkılar çalmadılar. Zaten o şarkılar girdiğinde de millet tepkisiz dinlemekten başka bir şey yapmadı. Hemen yan tarafımda bulunan grubun sıkı hayranları olan bi' arkadaş "Hands Away ulaan, çocuğumu keserim Hands Away çalın" diye bağırdığı sırada Hands Away çalmaları baya keyifliydi. Bir kez daha anladık ki kalp kalbe karşıymış. :) Bis'ten sonra Take You On A Cruise çalarak beni baya sevindirdiler. Kapanış da Obstacle 1 ile oldu. Paul Banks biraderim yakında tekrar geleceğiz diyerek bitirdi ve backstage'e partilemeye gittiler.

* En melankolik şarkıda bile zıplayarak tepinen rahatsız Alman tipler vardı, onlar baya rahatsız ettiler milleti. Onun dışında iki tane genç arkadaştan biri hemen arkamda kariyerini nereye taşıması gerektiği üzerine konuşuyordu. Çok yanlış gelmişsiniz birader siz diyemedim ama olur da bu satırları okursa o arkadaş bence de İzmir'e gitsin, güzel şehir sonuçta. Kızlar da güzel.

Setlist: Succes - Say Hello To The Angels - Narc - Hands Away - Barricade - Leif Erikson - The New - C'Mere - Lights - Evil - NYC - Length Of Love - Heinrich Maeuver - Memory Serves - Slow Hands Encore: Untitled - Take You On A Cruise - Not Even Jail - Obstacle 1

Interpol - "Evil"
Interpol - "Take You On A Cruise"
Interpol - "Slow Hands"

No comments:

Post a Comment